10 Eylül 2010 Cuma

Hayırlı Bayramlar




Herkese mutlu,huzurlu ve çok güzel bir bayram diliyorum.Bayramda ikram ettiğim çikolataları evde hazırlıyorum ve çok beğeniliyor.Bu defa biraz aceleye gelmiş olsada çok beğenildi.1,5 su bardağı kadar kavrulmuş ve kıyılmış fındığı 1 su bardağı kadar kayısı marmelatı  ile iyice karıştırdım.1 su bardağına yakın robotta çektiğim buğday gevreğinden ekledim (evde varsa bir kaç dilim kek veya bisküvi de olabilir).Ayrı bir kapta 1 paket kremayı kaynama noktasına getirip 300 gram bitter çikolata ekleyip karıştırdım.Kayısılı karışımı da ekleyip dolapta bir kaç saat beklettim.Küçük toplar yapıp renkli şekerlerle süsledim.

2 yorum:

  1. merhaba, öncelikle blog her haliyle harika diyebilirim. tarifler, fotoğraflar, kısa ve öz denebilecek bir anlatım...tam tadında olmuş.
    truffle tarzı tatlı olmuş. ellerinize sağlık..hoşçakalın

    YanıtlaSil
  2. Ayça hanım teşekkürler,iyi bayramlar diliyorum

    YanıtlaSil